evoMAG: numărul clienţilor care optează pentru garanţie extinsă s-a dublat în ultimul an

Numărul clienţilor care optează pentru extinderea garanţiei la produsele achiziţionate s-a dublat în ultimul an, ca urmare a conştientizării beneficiilor pe care le oferă acest serviciu şi a schimbării comportamentului de consum.

Numărul celor care vor opta pentru achiziţia de produse cu perioadă mai mare de garanţie, peste cea standard oferită de producători, va creşte semnificativ în perioada următoare şi ca urmare a scăderii preţurilor percepute pentru acest tip de serviciu.

„Practic, prelungirea perioadei de garanţie generează economii importante, prin faptul că produsele achiziţionate sunt folosite mai mult timp, acestea fiind asigurate pentru cea mai mare parte din durata lor de viaţă. În plus, clienţii au certitudinea că prelungesc viaţa produselor fără bătăi de cap”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Cele mai multe produse pentru care clienţii achiziţionează garanţie extinsă fac parte din categoriile care presupun o durată de folosire mai îndelungată şi care au o valoare mai mare, precum laptopuri, televizoare, smartphoneuri şi electrocasnice mari.

„Pentru aceste categorii de produse, aproximativ 8% dintre clienţi aleg să achiziţioneze şi garanţie extinsă. 90% dintre clienţii care optează pentru extinderea garanţiei, aleg această opţiune în momentul achiziţiei, iar restul prelungesc ulterior perioada de garanţie”, spune Mihai Pătraşcu.

Garanţia extinsă asigură prelungirea perioadei de garanţie standard a produselor oferite de producători cu 12 sau 24 de luni. Garanţia extinsă poate fi achiziţionată doar pentru produsele care au o garanţie comercială cuprinsă între 12 luni şi 36 de luni. De asemenea, garanţia extinsă poate fi achiziţionată şi retroactiv, cu cel puţin 3 luni înainte de expirarea perioadei de garanţie standard a produsului.

Beneficiile garanţiei extinse

pick-up & return gratuit – pe toată perioada acoperită de serviciile de garanţie extinsă  clienţii au asigurată, gratuit, colectarea produselor (transportabile) defecte, respectiv returnarea acestora, după reparaţie, la domiciliu sau la orice altă adresă indicată

reparaţii rapide – reparaţia produselor se efectuează în maximum 10 zile lucrătoare

status tracking  – clientul poate urmări procesul de service

proces simplu şi clar de solutionare – clientul poate raporta neconformitatea telefonic, prin email sau direct la sediu; solicitarea este aprobată şi, fie se colectează produsul, fie se programează o intervenţie la domiciliu; clientul este notificat la finalizarea reparaţiei prin SMS şi email; produsul reparat este expediat catre client (respectiv predat, dacă recepţia s-a facut la sediu sau a existat o programare la domiciliu)

service gratuit la domiciliu – pentru produsele netransportabile din gama electrocasnice mari este asigurată intervenţia la domiciliu.

Lasa un comentariu